GROEPSTRAINING WOD

Crossfit groepsles
 

 

 

 

 

 

Onze groepstrainingen ofwel WOD (workout of the day) vinden meerdere malen per dag plaats.
Deze lessen bestaan uit verschillende oefeningen waarbij vooral gebruik gemaakt wordt van je eigen lichaam als belangrijkste hulpmiddel, maar ook gebruiken we halterstangen met gewichten, dumbells, kettlebells, plyoboxen en andere attributen.

Elke les is anders en bestaat uit meerdere onderdelen. We proberen zoveel mogelijk het hele lichaam te trainen maar focussen soms ook op specifieke spiergroepen.

Tijdens de les wordt er door de trainers rekening gehouden met jouw persoonlijke niveau zoals vaardigheid en kracht om bepaalde oefeningen correct uit te voeren.

Na de les sluiten we af met een cooling down waarbij de spieren licht uitgerekt worden en je weer helemaal tot rust kunt komen.

Trainen in groepsverband is erg effectief maar ook leuk! Je haakt minder snel af en bereikt sneller je doel.

Locatie:          Voornamelijk binnen / grote zaal
Duur:              60 minuten
Voor wie:       Voor iedereen
Met wie:         Maximaal 16 deelnemers

Rawfit adviseert om minimaal 2 keer per week gebruik te maken van een groepsles om op niveau te blijven. Je kunt je aanmelden voor een les via het online lesrooster of via de app.

CIRCUIT TRAINING

Circuit trainingen zijn groepslessen waarbij een parcours van oefeningen binnen een bepaalde tijd wordt afgelegd.
Het parcours bestaat meestal uit 10 verschillende oefeningen die je in tweetallen afwerkt.
De oefeningen worden ongeveer 45 seconden uitgevoerd waarna je doorgaat naar de volgende oefening.
Het gehele parcours wordt enkele rondes herhaald met steeds een korte pauze tussen de rondes.

We proberen tijdens deze lessen een zo compleet mogelijk workout te geven waarbij alle spieren worden gebruikt.

Tijdens de les wordt er door de trainers rekening gehouden met jouw persoonlijke niveau zoals vaardigheid en kracht om bepaalde oefeningen correct uit te voeren.

Na de les sluiten we af met een cooling down waarbij de spieren licht uitgerekt worden en je weer helemaal tot rust kunt komen.

Door het trainen in tweetallen geeft circuit training een extra competitief karakter en is het een bijzonder effectieve training.

 

Locatie:          Voornamelijk binnen / grote zaal
Duur:              60 minuten
Voor wie:       Voor iedereen
Met wie:         Maximaal 20 deelnemers

Rawfit adviseert om minimaal 2 keer per week gebruik te maken van een groepsles om op niveau te blijven. Je kunt je aanmelden voor een les via het online lesrooster of via de app.

 

BOOTCAMP

Bootcamp is erg populair en is een type les die we al jaren geven. De Bootcamp lessen worden meestal in het Mastbos gegeven maar ook af en toe in het centrum van Breda.
Bij Bootcamp gebruiken we de beschikbare elementen in de natuur of stad waarmee we trainingen doen. Dit is er leuk en steeds weer anders.

 

Details Bootcamp

 

Locatie: Buiten
Duur: 60 minuten
Voor wie: Voor iedereen
Met wie: Maximaal 12 deelnemers
Advies: 2 keer per week voor een fit lijf!
Hoe: Aanmelden via lesrooster

BOKSFIT

boksfit

 

 

 

 

 

De naam zegt het eigenlijk al, boksen! Een super leuke groepstraining waarbij verschillende aspecten aan bod komen en waarmee verschillende vaardigheden worden getraind. Met Boksfit krijg je een goede conditie, strak lijf, leer je effectief te stoten, verbeter je je zelfvertrouwen omdat je werkt aan je zelfverdediging. Het is een allround les die in groepen van maximaal 12 personen wordt gegeven.

 

Details Boksfit

 

Locatie: Binnen
Duur: 60 minuten
Voor wie: Voor iedereen
Met wie: Maximaal 12 deelnemers
Advies: 2 keer per week voor een fit lijf!
Hoe: Aanmelden via lesrooster

VRIJ TRAINEN

Rawfit halter gewichten

vrij trainen 1Y4A6057 pullup squat

 

 

 

 

 

Voor de echte fanatiekelingen die niet genoeg hebben aan een groepstraining, bestaat er de mogelijkheid om vrij te trainen. Je hebt de complete Rawfit uitrusting tot je beschikking en dus toegang tot de nieuwste en meest effectieve sport equipement die er bestaat. Vrij trainen is een goede ondersteuning voor de groepslessen waarbij je (eventueel met personal trainer) op bepaalde spiergroepen kunt focussen.

 

Details vrij trainen

 

Locatie: Zowel binnen als buiten
Duur: Tot 120 minuten
Voor wie: Voor iedereen
Advies: Vrij trainen is een goede ondersteuning voor de wekelijkse groepslessen, alsmede ideaal om alle oefeningen goed onder de knie te krijgen. (er lopen altijd coaches rond!)
Hoe: Aanmelden via lesrooster, alleen op piekuren

PERSONAL TRAINING

Rawfit Battlerope

Voor een gerichte en super effectieve aanpak biedt Rawfit Personal Training aan.Na een evaluatiegesprek wordt bekeken waar de behoeften liggen en naar wat het gewenste resultaat is. Aangezien dit erg verschillend kan zijn per persoon is een goed gesprek vooraf van belang. Samen met een gekwalificerde vaste coach wordt een traject ingezet voor een bepaalde tijd en worden doelstellingen behaald!

 

Details Personal Training

 

Locatie: Binnen of buiten
Duur: 45 tot 60 minuten
Voor wie: Voor iedereen
Met wie: Met een vaste coach
Advies: 1 tot 2 keer per week
Hoe: Op afspraak