FAQ it

Veelgestelde vragen

  • Mijn strippen zijn verlopen in mijn Rawfit Account waardoor ik geen lessen meer kan boeken. Wat nu?

    Ai, dat is balen! Er zijn 2 mogelijkheden: je strippen zijn op doordat je 10 lessen hebt gebruikt van je strippenkaart. Goed bezig! Je kunt dan heel makkelijk een nieuwe kaart bestellen via de mail (info@rawfit.nl) waarmee je direct weer je nieuwe lessen kan gaan inplannen. Wil je vaker komen? Overweeg dan eens of één van onze abonnementsvormen misschien beter bij je past. Deze kun je terugvinden op onze website onder: https://www.rawfit.nl/tarieven/

    Een andere optie is dat je strippenkaart verlopen is. Een strippenkaart is 5 maanden geldig, dit staat ook in de algemene voorwaarden die je hebt getekend. Verlopen strippen kunnen helaas niet worden gestorneerd op je account. Uiteraard kun je weer een nieuwe strippenkaart kopen of een abonnement afsluiten als je weer een les wilt boeken.

  • Hoeveel proeflessen mag ik volgen?

    Voor iedereen is er 1 gratis proefles beschikbaar, dit mag een proefles naar keuze zijn met uitzondering van Yoga. Onze trainers kunnen je adviseren bij het kiezen van een geschikte les. Je kunt een proefles aanvragen via: https://www.rawfit.nl/gratis-proefles-aanvragen/ of stuur een mail naar info@rawfit.nl 

  • Ik wil binnen de contractperiode van 3 maanden mijn abonnement toch opzeggen, kan dat?

    Je betaalt bij een uitschrijving binnen de contractperiode van 3 maanden het volledige abonnementsgeld. Het opzeggen van je abonnement kan met ingang van de eerste van de maand met inachtneming van 1 maand uitschrijftermijn.

  • Als ik me uitschrijf en een tijd later weer opnieuw inschrijf, betaal ik dan weer inschrijfkosten?

    Ja, je betaalt opnieuw inschrijfkosten wanneer je je hebt uitgeschreven en indien van toepassing de doorgevoerde tariefwijzigingen die in de periode van uitschrijven hebben plaatsgevonden.

  • Wat zijn de spelregels voor het pauzeren van mijn abonnement?

    Het pauzeren van je abonnement kan enkel wanneer je voldoet aan de voorwaarden. Dit houdt in dat je je aanvraag voor het de eerste van de maand waarin je de pauze wil in laten gaan hebt ingediend. Pauzeringen kunnen alleen per hele maand worden aangevraagd met ingang van de eerste van de maand. Na deze periode wordt de automatische incasso hervat. De voorwaarden zijn dat je aantoonbaar kunt maken dat je wegens blessure, zwangerschap of tijdelijke verhuizing niet in de gelegenheid bent om te sporten. In alle andere gevallen dient het contract te worden stopgezet met een her inschrijving. Bij een her inschrijving zijn altijd de meest recente tarieven van kracht.

    Let op: bij een uitschrijving binnen de gepauzeerde periode komt de maand opzegtermijn niet te vervallen en ben je verplicht deze te voldoen.

  • Hoe kan ik mijn abonnement pauzeren?

    Je kunt een aanvraag indienen via info@rawfit.nl om je abonnement te pauzeren. Let wel op dat er spelregels zijn verbonden aan het pauzeren van je abonnement en dit niet in iedere situatie mogelijk is.

    Let op: bij een uitschrijving binnen de gepauzeerde periode komt de maand opzegtermijn niet te vervallen en ben je verplicht deze te voldoen.

Heb je vragen waar hier geen antwoord op is te vinden? Kom langs of mail ons op info@rawfit.nl