FAQ it

Veelgestelde vragen

  • Hoeveel proeflessen mag ik volgen?

    Voor iedereen is er 1 gratis proefles beschikbaar, dit mag een proefles naar keuze zijn met uitzondering van Yoga. Onze trainers kunnen je adviseren bij het kiezen van een geschikte les. Je kunt een proefles aanvragen via: https://www.rawfit.nl/gratis-proefles-aanvragen/ of stuur een mail naar info@rawfit.nl 

  • Ik wil binnen de contractperiode van 3 maanden mijn abonnement toch opzeggen, kan dat?

    Je betaalt bij een uitschrijving binnen de contractperiode van 3 maanden het volledige abonnementsgeld. Het opzeggen van je abonnement kan met ingang van de eerste van de maand met inachtneming van 1 maand uitschrijftermijn.

  • Als ik me uitschrijf en een tijd later weer opnieuw inschrijf, betaal ik dan weer inschrijfkosten?

    Ja, je betaalt opnieuw inschrijfkosten wanneer je je hebt uitgeschreven en indien van toepassing de doorgevoerde tariefwijzigingen die in de periode van uitschrijven hebben plaatsgevonden.

  • Wat zijn de spelregels voor het pauzeren van mijn abonnement?

    Het pauzeren van je abonnement kan enkel wanneer je voldoen aan de voorwaarden. Dit houdt in dat je je aanvraag voor het de eerste van de maand waarin je de pauze wil in laten gaan hebt ingediend. Pauzeringen kunnen alleen per hele maand worden aangevraagd met ingang van de eerste van de maand. Na deze periode wordt de automatische incasso hervat.

  • Hoe kan ik mijn abonnement pauzeren?
    Je kunt een aanvraag indienen via info@rawfit.nl om je abonnement te pauzeren. Let wel op dat er spelregels zijn verbonden aan het pauzeren van je abonnement en dit niet in iedere situatie mogelijk is.
  • Heb je vragen waar hier geen antwoord op is te vinden? Kom langs of mail ons op info@rawfit.nl