FAQ it
Veelgestelde vragen
- Mijn strippen zijn verlopen in mijn Rawfit Account waardoor ik geen lessen meer kan boeken. Wat nu?
Ai, dat is balen! Er zijn 2 mogelijkheden: je strippen zijn op doordat je 10 lessen hebt gebruikt van je strippenkaart. Goed bezig! Je kunt dan heel makkelijk een nieuwe kaart bestellen via de Rawfit webshop (naast "rooster" in de Virtuagym App) waarmee je direct weer je nieuwe lessen kan gaan inplannen. Wil je vaker komen? Overweeg dan eens of één van onze abonnementsvormen misschien beter bij je past. Deze kun je terugvinden op onze website onder: https://www.rawfit.nl/tarieven/
Een andere optie is dat je strippenkaart verlopen is. Een strippenkaart is 5 maanden geldig, dit staat ook in de algemene voorwaarden die je hebt getekend. Verlopen strippen kunnen helaas niet worden gestorneerd op je account. Uiteraard kun je weer een nieuwe strippenkaart kopen of een abonnement afsluiten als je weer een les wilt boeken. - Hoeveel proeflessen mag ik volgen?
Voor iedereen is er 1 gratis proefles beschikbaar, dit mag een proefles naar keuze zijn uit het lesrooster. Onze trainers kunnen je adviseren bij het kiezen van een geschikte les. Je kunt een proefles aanvragen via: https://www.rawfit.nl/gratis-proefles-aanvragen/ of stuur een mail naar info@rawfit.nl. Indien je graag meerdere lessen wil proberen kan dat, je betaalt dan na je proefles het drop-in tarief van 15 euro per losse les en kunt hiermee een extra proefles naar keuze inplannen zonder een lidmaatschap of rittenkaart aan te schaffen
- Ik wil mijn abonnement opzeggen, hoe gaat dat?
Bij maandabonnementen is je abonnement maandelijks opzegbaar, met inachtneming van 1 maand opzegtermijn. Bij jaarabonnementen is je abonnement jaarlijks opzegbaar met inachtneming van 1 maand opzegtermijn.
Opzeggen doe je door het opzegfomulier in te vullen op www.rawfit.nl/opzegformulier. Je ontvangt van ons via de mail een bevestiging wanneer je abonnement afloopt. - Als ik me uitschrijf en een tijd later weer opnieuw inschrijf, betaal ik dan weer inschrijfkosten?
Ja, je betaalt opnieuw inschrijfkosten wanneer je je hebt uitgeschreven en indien van toepassing de doorgevoerde tariefwijzigingen die in de periode van uitschrijven hebben plaatsgevonden. De inschrijfkosten bedragen 25 euro.
- Wat zijn de spelregels voor het pauzeren van mijn abonnement?
Het pauzeren van je abonnement kan enkel wanneer je voldoet aan de voorwaarden. Dit houdt in dat je je aanvraag voor de 15e van de voorafgaande maand waarin je de pauze wil in laten gaan hebt ingediend. Pauzeringen kunnen alleen per hele maand worden aangevraagd met ingang van de eerste van de maand en voor een periode van maximaal 3 aaneengesloten maanden. Na deze periode wordt de automatische incasso hervat. De voorwaarden zijn dat je aantoonbaar kunt maken dat je wegens blessure, zwangerschap of tijdelijke verhuizing niet in de gelegenheid bent om te sporten. In alle andere gevallen dient het contract te worden stopgezet met een her inschrijving. Bij een her inschrijving zijn altijd de meest recente tarieven van kracht.
Let op: bij een uitschrijving binnen de gepauzeerde periode komt de maand opzegtermijn niet te vervallen en ben je verplicht deze te voldoen.
- Hoe kan ik mijn abonnement pauzeren?
Je kunt een aanvraag indienen via info@rawfit.nl om je abonnement te pauzeren. Let wel op dat er spelregels zijn verbonden aan het pauzeren van je abonnement en dit niet in iedere situatie mogelijk is.
Let op: bij een uitschrijving binnen de gepauzeerde periode komt de maand opzegtermijn niet te vervallen en ben je verplicht deze te voldoen.
De pauze dient aangevraagd te worden vóór de 15e van de maand.
Heb je vragen waar hier geen antwoord op is te vinden? Kom langs of mail ons op info@rawfit.nl